viernes, 10 de marzo de 2017

Diario de aprendizaxe

Para a tarefa propuesta para ista evaluación, na miña opinión traballei satisfactoriamente. O traballo que elaborei comeza lendo e analizando o texto propuesto para o noso grupo, coa técnica de folio rotatorio. Cada membro do grupo le unha parte e os demais escoitan atentamente a lectura do texto, e xa feito isto, destacamos a cronoloxía rodeando ou subliñando os feitos históricos máis importantes.

Unha vez acabada ista parte, as senguites clases dediqueinas a recopilar información de diversas maneiras, tanto relacionando o texto con fontes primarias ou secundarias e recopilando distintas imaxes de feitos históricos relacionados co texto. Acabadas istas dúas actividades, tamén busquei información acerca do vocabulario extraído do texto, elaborando as súas definicións. Istas palabras foron: carlistas, cantonalismo, e sexenio revolucionario.

 Máis tarde, dos meus compañeiros de grupo informoume de que as definicións do vocabulario estaban en galego, e dixéronme que si podía traducirlo ao casteán, e iso foi o que fixen. Á seguinte clase memoricei a parte do texto que me correspondía gravar para o vídeo, e coa axuda dun compañeiro do grupo a gravei. Non houbo ningún conflicto entre os componenetes do grupo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario